ЦИЦИ!

Привлякох вниманието ви, а?

Искам да помоля, по-фините души да спрат с четенето сега, понеже в следващите редове ще псувам и изобщо няма да ми дреме за чуждото мнение, нито пък за нивото им на поносимост към псувни.

Шибани цици! ШИБАНИ ЦИЦИ!

За всичките ми 31 години, винаги съм си мразела циците. Сега ги мразя двойно повече. И те ме мразят, та поне има някакъв баланс. What do you know?

Преди около месец напипах бучка в лявата си гърда, и понеже това напипване съвпадна с месецът на превенция на рака на гърдата, записах час за профилактичен преглед в Александровска.

В този ред на мисли, днес ми беше часа. Влизайки, сестрата ме попита дежурно за имената ми и годините ми, на което аз отговорих със “Симона Григорова… Двайсе и… ъъъ… ще ми се… трийсе и една”.

В хода на прегледа се оказа, че да, определено имам бучка, и да, определено е притеснителна, защото се стигна до ехограф.

Според по-младия лекар, няма причина за притеснение, понеже съм “млада”, вероятно игнорирайки факта, че му казах, че съм с фамилна обремененост…

По-възрастния лекар беше крайно мълчалив и успешно лавираше между мойте саркастични и тотално неподходящи коментари по въпроса и финално, каза, че още в понеделник ме искат на операционната маса, за да разкарат това сирийче-подобно нещо, а в следващите две седмици след операцията си е моя грижа психическото умиране, докато излезнат резултатите от хистологията.

Нали не забравяме, че през цялото време си развявам циците пред двама напълно непознати мъже? Добре. Way to go, you pervert!

След шока ми, се оказа, че получих подкрепа от най-невероятни места, макар реално, нищо да не е дефинитивно към днешна дата. Като цяло разбирам, че е тотално възможно да говорим за просто мастно натрупване и да драматизирам излишно. Макар, че – опитайте се да спрете гората да се разлиства.

Обаче, от какви хора получих подкрепа! Хора, които съм виждала на живо пет пъти най-много! Тези хора ми предложиха да дойдат с мен, да отсъстват от работа, но да са до мен!

И от други хора, които са минали през това, хора които има връзки тук-там – тези хора ми казаха, че не съм сама и че имам хора зад гърба си.

Контрастът, естествено, са “приятелите”, които ги няма на практика. Но, какво да се прави, човек се учи докато е жив. Приятелите понякога са само на думи. Живот.

И така. Същия ден имах и още по-отвратителни новини, но не мисля, че е редно да ги споделям, предвид, че не са свързани с мен.

ШИБАНИ ЦИЦИ!

P.S. Не гугълвайте Fucking Tits.

cda76dc90781f4670e9d9e7dc07141e2

Leave a Reply

